Svátek má: Michal

Regiony

Velikost textu:

VOS: Otevřeli jsme nové zákaznické centrum

VOS: Otevřeli jsme nové zákaznické centrum

Ve zcela novém modro – bílém kabátě je od dubna otevřeno zákaznické centrum Vodohospodářské a obchodní společnosti a.s.

Nové zákaznické centrum
18.duben 2014 - 08:00

Všechny kanceláře v sídle společnosti v Jičíně, kam lidé běžně chodí platit vodné a stočné nebo uzavírat smlouvy, se přestěhovaly do přízemí budovy. Ročně tudy projde na 3 000 zákazníků a nyní mají všechny služby na jednom místě.   

Od začátku dubna běží v plném provozu nové zákaznické centrum VOS a.s., které se nachází v přízemí sídla společnosti, a to v ulici Na Tobolce v Jičíně. Všechny služby tak mají zákazníci na jednom místě. Proběhla zde rekonstrukce prostor a kanceláře byly vybaveny moderním funkčním nábytkem.

„Kanceláře, které zajišťují služby pro naše zákazníky, se předtím nacházely v různých patrech budovy. Abychom lidem ulehčili kontakt s námi a oni tak nemuseli jednotlivé služby hledat po budově, přesunuli jsme všechny tyto kanceláře do přízemí. Urychlíme tak i vyřízení služeb,“ uvádí hlavní důvod vzniku zákaznického centra ředitel společnosti Ing. Richard Smutný.

Obyvatelé zde najdou pokladnu, kde mohou zaplatit vodné a stočné, oddělení fakturace, kde mohou řešit například zálohové faktury, v oddělení smluv lze uzavřít např. smlouvu o odběru vody a v oddělení pohledávek lze řešit případné problémy s placením faktur.

„Vytvoření jednotného kontaktního místa je dalším z kroků směrem k našim zákazníkům. Postupně tak naplňujeme jednu z vizí naší společnosti, a to být blíže svým zákazníkům a usnadnit jim kontakt s námi. Další kroky budou následovat, již převádíme všechny zákazníky pod jednotný zákaznický systém a chystáme se jim zanedlouho nabídnout další služby, jako např. samoodečet vody, který by umožnil zákazníkům nahlásit stav vodoměru online přes naše webové stránky nebo zasílání elektronických faktur apod. Chystáme také hotlinku, tedy centrální telefonní číslo pro hlášení poruch, havárií, nebo třeba pro fakturaci a další kontakt s námi. Vše má ale nějaký vývoj, tyto služby by mohly být spuštěny na přelomu roku 2014/2015,“ dodává ředitel.  

Smutný (VOS): Pokuta od ÚOHS nebude mít vliv na cenu vody

Zákaznickým centrem VOS a.s. ročně projde přes 3 000 zákazníků. Celkem má VOS a.s. na 60 000 odběratelů služeb, a to v regionu bývalého jičínského okresu. Kralovehradeckenovinky.cz o novém středisku informovala Magdaléna Doležalová.

(jv,foto:vos)


Nechcete zmeškat důležité zprávy? Přihlašte se k jejich odběru: