Svátek má: Teodor

Regiony

Velikost textu:

Bankéři nazují v pondělí 8.října papuče

Bankéři nazují v pondělí 8.října papuče

Česká spořitelna se přidává k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. 

Ilustrační foto
5. října 2018 - 08:00

Kampaň startuje v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, papuče ten den nazují i bankéři České spořitelny v Královéhradeckém kraji.

80 % lidí chce zemřít doma, ale jen 20 % se to podaří. Mobilní hospice v čele s hlavním organizátorem kampaně Doma ostravským Mobilním hospicem Ondrášek umožňují nevyléčitelně nemocným dospělým i dětem strávit své poslední dny v životě důstojně a doma.

Jako symbol kampaně hospic zvolil papuče a spolu s dalšími hospici napříč republikou vyzval všechny, aby přišli v pondělí 8. října do práce v papučích. "Hozenou papuči" zvedli i pracovníci České spořitelny i v Královéhradeckém kraji. 8. října budou v kancelářích i v pobočkách v domácí obuvi, aby podpořili povědomí o problematice paliativní péče v České republice.

"Přijít do práce v papučích je velmi netradiční! Věřím, že tím vzbudíme zájem mnoha klientů a podaří se nám tak rozšířit povědomí o mobilní hospicové péči u nás. Chceme podporovat dobré věci a můžeme-li dobrou věc šířit  tak jednoduchou a vtipnou cestou, rádi to uděláme. A ještě se u toho s našimi lidmi pobavíme," říká Petr Wetzler, regionální ředitel prodeje České spořitelny. Papuče nazují de facto všechny pobočky v kraji.

Zaměstnanci České spořitelny i jejích dceřiných společností (Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS, Realitní společnost ČS...) a značky Erste Premier si na pondělí nechystají jenom papuče, ale i peněženky - neváhají totiž přispět na dobrou věc. Jejich příspěvky následně násobí Nadace České spořitelny. Banka sama za každého pracovníka v papučích přispěje symbolických 10 Kč.


"Vyspělá společnost se dokáže postarat o své potřebné, mezi ně jednoznačně patří nevyléčitelně nemocní, kterým bychom měli umět poskytnout takové služby, aby mohli odejít důstojně a v prostředí, které si sami zvolí. Proto jsme nezaváhali a kampaň Doma podporujeme," doplňuje Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.

Jednou z dlouhodobých oblastí podpory Nadace České spořitelny je aktivní a důstojné stáří. V grantových programech nadace, do kterých projekty nominují zaměstnanci banky a hlasováním o jejich podpoře rozhodují, patří hospice mezi časté vítěze

Kralovehradeckenovinky.cz informovala Andrea Studihradová z České spořitelny.

(jv,kralovehradeckenovinky.cz foto:arch)